Een van de populairste diensten van Linetec is de reparatieservice. Dit is niet verwonderlijk: reparaties worden in het algemeen vlot afgehandeld (vaak al binnen enkele dagen), het percentage geslaagde reparaties is hoog, de tarieven zijn aantrekkelijk, en service en garantie staan hoog in het vaandel. Verder gelden voor bepaalde groepen klanten (waaronder studenten en vaste klanten) speciale kortingen.
Voor het aanmelden van een reparatie en informatie over tarieven kunt u contact opnemen met Linetec. Zorg dat u bij het aanmelden van een reparatie de volgende informatie opgeeft; hoe nauwkeuriger u de informatie opgeeft, des te sneller, doeltreffender en dus ook goedkoper kan de reparatie worden uitgevoerd:
Uw naam, e-mailadres en telefoonnummer, en bij voorkeur ook een volledig adres (voor huisbezoek en/of facturering).
Het merk, het typenummer, de geschatte leeftijd en eventueel het serienummer van het apparaat.
De aard van de storing, met eventuele volgende bijzonderheden:
Is de storing in één keer ontstaan of langzaam erger geworden?
Is de storing permanent? Zo niet, wanneer treedt de storing dan op?
Treedt de storing bij alle instellingen van het apparaat op?
Zijn er nog andere bijzonderheden (vreemde geluiden of luchtjes)?
Wilt u dat er ter plaatse naar het apparaat gekeken wordt of brengt u het langs? (*)
Er zal dan zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen voor de verdere afhandeling van de reparatie.
(*) Hierop zijn de volgende voorwaarden van
kracht:
- Reparatie ter plaatse wordt in principe alleen
aangeboden voor grotere apparaten (televisies, monitoren enzovoort)
of voor grotere partijen apparaten in één keer.
-
Bij onderzoek en reparatie ter plaatse worden binnen Enschede geen
voorrijkosten gerekend. Bij reparaties buiten Enschede zullen
reiskosten en reistijd in rekening worden gebracht.
- Apparaten
kunnen in het algemeen niet door
de reparateur worden vervoerd; voor vervoer naar en van Linetec zal
de klant zelf moeten zorgen.